ברקת: "הממשלה חייבת להבהיר לביידן שירושלים לא תחולק"

אסתי פלד No Comments on ברקת: "הממשלה חייבת להבהיר לביידן שירושלים לא תחולק"

על רקע ביקורו של ביידן במזרח ירושלים, חבר הכנסת ניר ברקת מהליכוד שהיה ראש עיריית י-ם שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" ואמר: "מצפה שממשלת ישראל הנוכחית תבהיר לביידן פומבית, שירושלים לא תחולק לעולם" | על איראן: "צריכים להבהיר לאיראנים שאם נותקף מלבנון, זו תהיה מלחמת איראן הראשונה"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת וחבר הכנסת מטעם הליכוד ניר ברקת שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית אנחנו מכבדים את הנשיא האמריקאי ואת ידידתנו הגדולה ארצות הברית למרות שיש לנו מחלוקות איתם, עם זאת אנחנו לעולם לא נאפשר את חלוקת ירושלים. אם ביידן רוצה לבקר במזרח העיר נאפשר לו – אבל זה לא אומר שאנחנו מסכימים עם זה.

"אני מצפה שממשלת ישראל הנוכחית תבהיר לו את זה פומבית, שירושלים לא תחולק לעולם. היא תישאר בירתה המאוחדת של מדינת ישראל. אנחנו מחויבים לכבד את הנשיא האמריקאי למרות המחלוקות"

לגבי איראן אמר ברקת: "יש לנו איום גרעיני ממנה, ישראל יחד עם האמריקאים וחלק מהעולם הבהירו שלא יאפשרו לה לייצר נשק גרעיני. מלבד זאת יש סביבנו טבעת חנק של 250 אלף טילים שאיראן מימנה סביבנו, והם מתכננים לתקוף אותנו"

אנחנו צריכים להבהיר לאיראנים שאם לבנון תתקוף אותנו, זו לא תהיה מלחמת לבנון השלישית, אלא מלחמת איראן הראשונה. אנחנו צריכים להיות מסוגלים לתקוף אותם ולהכאיב להם, ולזה אנחנו צריכים גיבוי אמריקאי".

האזינו לריאיון המלא עם ח"כ ניר ברקת:



0 תגובות